دوره تجربی روابط با مشتریان

از {{model.count}}
239,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در این دوره آنلاین آموزشی با شما خواهیم بود با شناخت ابزارهای مورد نیاز و چگونه برای مشتریان دیتابیس بسازیم و همچنین چگونگی استفاده از دیتابیس مشتریان، تکنیک‌های تبدیل یک مشتری به مشتری وفادار را خواهید آموخت، چگونه علاقمندی در مشتریان برای کار با شما داشته باشند ، و اینکه با چه نوع راه کارهایی بتوانیم مشتریان خود را گروه بندی کنیم. به این ترتیب علاوه بر اینکه در هزینه‌های بازاریابی خود صرفه جویی خواهید کرد، و در نتیجه درآمد بیشتری نیز به خاطر خریدهای مشتریان وفادار به دست خواهید آورد.

دوره آنلاین بازرگان و مدیریت روابط با مشتریان

سرفصل‌ها :

♦  نگاه ما به مشتری چگونه باید باشد

♦  فعالیت ما و پرسنل ما  با مشتری در چه نقاطی خواهد بود

♦  چطور روابط پرسنل خود را با مشتری مدیریت کنیم

♦  علاقه مندی مشتریان ما در کجاست

♦  چه پارامترهایی در روابط با مشتری باید رعایت کنیم

♦  اهمیت دیتا در  چه سطح است

♦  مشتریان خود را چگونه گروه بندی کنیم

 

بازدید کننده محترم اگر شما در هر بار خرید بیش از یک محصول خرید کنید میتوانید از کدهای تخفیف زیر استفاده کنید و مبلغ قابل پرداخت فاکتور خود را کاهش دهید.

 پشتیبان شما بعد از دیدن هر دوره هستیم و میتوانید سوالات خود را مستقیم از مدرس بپرسید

کد تخفیف
میزان تخفیف
حداقل خرید برای استفاده از این تخفیف
T-460
۱۰ ٪ کل فاکتور
۴۶۰،۰۰۰ تومان
T-1100
۱۵ ٪ کل فاکتور
۱،۱۰۰،۰۰۰ تومان
T-1600
۲۰ ٪ کل فاکتور
۱،۶۰۰،۰۰۰ تومان
T-2200
۲۵ ٪ کل فاکتور
۲،۲۰۰،۰۰۰ تومان
T-2800
۳۰ ٪ کل فاکتور
۲،۸۰۰،۰۰۰ تومان
T-3500
۳۵ ٪ کل فاکتور
۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان
وضعیت
آماده اجرا
نوع محصول
مجازی
گروه محصول
کلاسهای بلند مدت
محتوی محصول
فیلم
فایل ساپرت دارد
بله
پشتیبانی دارد
بله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...