بنابراین باید این بازارها را پیدا کنید و ارتباط محکمی با آنها برقرار کنید و رابطه تجاری با این شرکت ها ایجاد کنید. برای اینکه این کسب و کار دو شرکت و دو کمپانی را بهم وصل کند، معمولاً کمیسیون بالایی به اندازه 5 تا 10 درصد می گیرد.
 

این بازار نامحدود است و صدها سازنده و تولیدکننده وجود دارد که به دنبال توزیع خارجی هستند. محصولات ورزشی، ساعت، بازی های الکترونیکی، رادیو، لوازم خانگی، پوشاک، ابزارآلات و هر چیزی که فکرش را بکنید قابل وارد کردن یا صادر کردن است، تنها در صورتی که تقاضای آن در کشوری وجود داشته باشد و شما بتوانید آنها را برایشان جور کنید.

1. نوع بازاری که می خواهید در آن تخصص یابید را پیدا کنید. مثلاً ببینید که می خواهید در حوزه قالی، اسباب بازی یا ... تخصص پیدا کنید. در اصل باید بازار هدف را بیابید. از آنجائیکه بازار بسیار بزرگ است، اغلب اهالی این کسب و کار در حوزه های خاصی تخصص دارند.

2. کسب و کارتان را برپا کنید. شما به مبانی این کسب و کار نیاز دارید. وبسایت Entrepreneur.com لیست کاملی از مبانی لازم را فراهم کرده است.
 

3. ارتباطات خود را قوی کنید. راه های زیادی برای برقراری ارتباط با کمپانی های مختلف وجود دارد. می توانید از اتاق بازرگانی کمک بگیرید یا از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک استفاده کنید که پر از میلیون ها کسب و کار کوچک است.                                

4. رابطه تجاری ترتیب دهید. اقدامات زیادی هست که در این روند باید صورت گیرد. ولی مهمترین آنها این است که شما باید مطمئن شوید که هر دو طرفی که شما آنها را بهم معرفی می کنید قابل اطمینان هستند. اگر به دلیلی یکی از طرفین زیرآبی برود یا تقلب کند، اولین نفری که سرزنش می شود شما هستید، پس باید از هر دو طرف مطمئن باشید.

در این کسب و کار ریزه کاری های زیادی وجود دارد که مهمترین آنها مانند کسب و کار های دیگر، اعتماد و اعتبار است. شما باید همیشه به بالاترین سطح اعتبار و درستکاری اهمیت بدهید، زیرا کسب و کارهای زیادی در این حیطه در بازار وجود دارند و شما باید در میان آنها بهترین باشید. بهترین کار برای رسیدن به این هدف این است که از طریق مشتریان خود به مشتریان جدید معرفی شوید، زیرا معرفی کلامی تأثیر بیشتری در بازاریابی دارد، به خصوص اگر تازه شروع کرده باشید و منابع و آشنایان کمی داشته باشید.

گردآورنده: زهرا پژاوند